Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (7)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Длігач А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Длігач А. О. 
Розробка математичної моделі системно-рефлексивного маркетингу [Електронний ресурс] / А. О. Длігач // Технологический аудит и резервы производства. - 2014. - № 4(2). - С. 51-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2014_4(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.107 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Длігач А. О. 
Системно-рефлексивне стратегічне маркетингове управління промисловим підприємством [Електронний ресурс] / А. О. Длігач // Економiчний часопис-XXI. - 2014. - № 1-2(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2014_1-2(2)__12
Розроблено методологічні засади формування системно-рефлексивного маркетингу (СРМ) та концепцію системно-рефлексивного стратегічного маркетингового управління (СРСМУ) підприємницькою діяльністю в умовах трансформації ринкового середовища. Досліджено функціонування управлінського механізму стратегічного маркетингового управління як способу реалізації економічних інтересів українських суб'єктів підприємництва за умов глобалізованого ринкового середовища. Вдосконалено типологізацію маркетингових стратегій підприємств у СРСМУ на основі виділення їх ключових детермінант: типу базового ринку з урахуванням його інтегрованості в глобальне ринкове середовище, типу стратегічних намірів і бачення підприємства, специфіки системи управління підприємством, ресурсного потенціалу підприємства, конкурентної позиції. Систематизовано управлінські рішення щодо стратегічних альтернатив підприємства і стратегій зростання. Розроблено процедуру формування стратегії розвитку підприємства з позиції рефлексивного маркетингового управлінця. Розроблено інтегровану систему модель СРСМУ підприємницькою діяльністю, яка узагальнює етапи розвитку управлінських систем та дозволяє підвищувати ефективність ринкової діяльності за рахунок розширення об'єкта управління та задоволення інтересів стейкхолдерів. Запропоновано трициклічну модель впровадження СРМ в діяльність українських підприємств і інтегровану маркетингову стратегію, що поєднує стратегічні рішення з визначення базових ринків, стратегічних намірів та товарно-ринкової стратегії, спрямовані на посилення ринкових позицій українських промислових підприємств за умов глобалізованості ринкового середовища.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.78 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Длігач А. О. 
Системно- рефлексивний маркетинг у сучасному підприємстві [Електронний ресурс] / А. О. Длігач // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 43-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.53 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Длігач А. О. 
Стратегічне маркетингове управління в умовах глобалізації економічних інтересів стейкхолдерів [Електронний ресурс] / А. О. Длігач // Інвестиції: практика та досвід. - 2010. - № 22. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2010_22_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 328.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Длігач А. 
Інтегровані маркетингові стратегії [Електронний ресурс] / А. Длігач // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 10(4). - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecan_2012_10(4)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.59 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Длігач А. О. 
Системно-рефлексивний маркетинг у стратегічному управлінні [Електронний ресурс] / А. О. Длігач. // Ефективна економіка. - 2010. - № 11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2010_11_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.799 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Длігач А. 
Застосування методів стратегічного маркетингу для аналізу інтеграційного середовища України [Електронний ресурс] / А. Длігач // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2008. - Вип. 103. - С. 55-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2008_103_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.958 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Длігач А. 
Маркетингові дослідження в системно-рефлексивному маркетингу [Електронний ресурс] / А. Длігач // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 5. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_5_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 640.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського